google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود فیلم من خشمگین هستم I Am Wrath 2016 دوبله فارسی

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود فیلم من خشمگین هستم I Am Wrath 2016 دوبله فارسی

دانلود فیلم من خشمگین هستم I Am Wrath 2016
,دانلود فیلم من خشمگین هستم 2016 با دوبله فارسی
,دانلود فیلم I Am Wrath 2016
,دانلود فیلم من خشمگین هستم 2016
,دانلود فیلم خارجی من خشمگین هستم 2016 
,دانلود فیلم I Am Wrath 2016 من خشمگین هستم با لینک مستقیم,
,دانلود رایگان فیلم I Am Wrath 2016 من خشمگین هستم با کیفیت عالی ۷۲۰p
| این فیلم سانسور شده و صحنه غیر اخلاقی و مخالف با قوانین اسلامی ندارد |
| سانسور شده |


نام فیلم : I Am Wrath 2016 من خشمگین هستم
منتشر کننده : دانلود پرشین 
ژانر : اکشن | جنایی | درام
محصول : ۲۰۱۶ آمریکا
امتیاز : ۱۰/۵٫۲
حجم : ۱۰۸۸ مگابایت
کیفیت: BluRay ۱۰۸۰p
کارگردان : Chuck Russell
بازیگران : John Travolta, Christopher Meloni, Amanda Schull
خلاصه داستان : فیلم I Am Wrath 2016
داستان در مورد مردی است که پس از ناتوان ماندن گروهی از افسران پلیس فاسد در پیدا کردن قاتل همسرش، خود برای برقراری عدالت دست به کار می شود…

لینک های دانلود


دانلود فیلم با کیفیت 1080p – حجم: 1.24 گیگابایت 



 دانلود  فیلم با کیفیت 720p – حجم: 712 مگابایت


فرمت: mkv


توجه کنید برای دانلود بروی لینک دانلود کلیک کنید . یعد صفحه جدیدی باز میشود داخلش نوشته : لطفا گزینه "من ربات نیستم" زیر را برای رفتن به صفحه بعد تیک بزنید. 6 ثانیه صبر کنید تا لینک دانلود اماده شود 



مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها