google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود آهنگ هوروش بند به نام نبین الان خستم

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ هوروش بند به نام نبین الان خستم

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام نبین الان خستم

Download New Music Hoorosh Band Called Nabin Alan Khastam 

دانلود آهنگ نبین الان خستم از هوروش بند

Danlod ahange Nabin Alan Khastam az Hoorosh Band 

نبین الان خستم از هوروش بند

Nabin Alan Khastam az Hoorosh Band

دانلود آهنگ نبین الان خستم از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

Danlod ahange Hoorosh Band Nabin Alan Khastam

همراه متن آهنگ و پخش آنلاین


متن آهنگ نبین الان خستم از هوروش بند

اگه گل بودی از این باغ تورو میچیدمت

اگه خورشید بودی توی آسمون میدیدمت

اگه نور بودی یه روز میتابیدی به سقفمون

توستاره بودی منچنگ میزدم به آسمون

فقط امشب که نه یه چندوقته دور تو میگشتم

اگه روح بودی توی برزخ پیتو میگشتم

میام از دریا بگیرم تورو ماهی نیستی

اگه تو عشقی که عشق اشتباهی نیستی

نبین الان خستم یه روزی غوغا میکنم

میدونی من دری نمونده که برات وا نکنم

یه شهر میخوان من تورو پیدا نکنم

,دانلود آهنگ نبین الان خستم از هوروش بند

تو که نیستی نیست پشم دراد بیتو دنیا دستشو مشت کرد برام

خود زندگیم همینجوری نفس گیره بیا جون من تو اینجوری نباش دیگه

نبین الان خستم یه روزی غوغا میکنم

میدونی من دری نمونده که برات وا نکنم

یه شهر میخوان من تورو پیدا نکنم

.......

 


درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید 



مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها