google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود آهنگ حمید هیراد بنام کنارم باش

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ حمید هیراد بنام کنارم باش

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام کنارم باش

Download Music By : Hamid Hiraad called Kenaram Bash

دانلود آهنگ کنارم باش از حمید هیراد

ماه شدی گمراه شدم / دلم رفت برای خنده هایت

ای نفسم زندگیم / به کی بگم مردم برایت

حمید هیراد کنارم باش


متن آهنگ حمید هیراد - کنارم باش

ماه شدی گمراه شدم

دلم رفت برای خنده هایت

ای نفسم زندگیم

به کی بگم مردم برایت

عشقت مرا ویرانه کرده دیوانه ای بی خانه کرده

عشقت مرا ویرانه کرده دیوانه ای بی خانه کرده

تو کنارم باش دار و ندارم باش بده دستاتو به من قلبم میدم جاش

آره تو کنارم باش دار و ندارم باش بده دستاتو به من قلبم میدم جاش

بنده جان ز خم سلسله موی کسیست

زخم جانم ز کمان خانه ی ابروی کسیست

شب ز خم چون گذارنم من تنها مانده

ای خوش آن کس که شبش تکیه به پهلوی کسیست

عشقت مرا ویرانه کرده دیوانه ای بی خانه کرده

عشقت مرا ویرانه کرده دیوانه ای بی خانه کرده

تو کنارم باش دار و ندارم باش بده دستاتو به من قلبم میدم جاش

آره تو کنارم باش دار و ندارم باش بده دستاتو به من قلبم میدم جاش



لینک های دانلود



دانلود آهنگ با کیفیت خوب عالی 128


لینک های دانلود کمکی


دانلود آهنگ با کیفیت 128





مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها