google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود آهنگ میلاد سایمون به نام دل دیوونه

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ میلاد سایمون به نام دل دیوونه

دانلود آهنگ جدید میلاد سایمون به نام دل دیوونه
Download New Music Milad Saymon Called Del Divoone
دانلود آهنگ جدید دل دیونه از میلاد سایمون 
Danlod ahange Del Divoone az Milad Saymon  
میلاد سایمون دل دیوونه
Milad Saymon Del Divoone

 


متن آهنگ میلاد سایمون دل دیوونه

من باید دیگه چیکار کنم واس تو ♫ فقط مونده شمشیر بردارم ♫ باهمه بجنگم واست..♫♬

منت سرت نمیزارم ♫ بخاطر خودمه ♫ چون دوست دارم..♫♬

این دل ♫ دیونه من ♫ هرجا اسمت میاد ♫ هنوز میلرزه ..♫♬

هرجا اسمت میاد ♫ دلم میمره ♫ میلاد از نبودن چشمات میترسه..♫♬

میلاداز نبودت ♫ اروم میمیره ♫ میلاد با عکس تو ♫ اروم میگیره ..♫♬

دیگه نمی تونیم ♫ باشیم ما با هم ♫ ساعت یلادگاری ♫ میگه دیره ..♫♬

خیلی ♫ دیر فهمیدم ♫ که عشق تو ♫ هوست اونه ♫ نفسم به نفسم بنده..♫♬

تا فهمیدم ♫ نفست اونه ♫ اخه نفس میلاد..♫♬

دلت میاد ♫ اینجوری میلاد ♫ بمیره ..♫♬

دلت میاد ♫ ک اینطور میلاد پاکت ♫ نصف شب از د ♫ که ها ♫ سیگار بگیره..♫♬

اخ فدای اون صدات بشم ♫ ک دوست ندارمت هاتم..♫♬

به دل میشینه ♫ میگه براش مهم نیستم ..♫♬

ولی اسطوری هامو ♫ با پیج فیک ♫ می بینه..♫♬



لینک دانلود


دانلود آهنگ با کیفیت 320

 


درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید


مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها