google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود اهنگ مسیح و آرش AP به نام دریا

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود اهنگ مسیح و آرش AP به نام دریا

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام دریا 

Download New Song By Masih and Arash Called Darya

دانلود آهنگ دریا از مسیح و آرش AP 

Danlod ahange Darya az Masih and Arash  

دانلود آهنگ جدید و خیلی خوب مسیح و آرش AP به نام دریا

Masih and Arash Darya

دریا از مسیح و آرش AP 

مدت زمان : 3:07, حجم : 2.86 MB, کیفیت : 128

 

متن کامل آهنگ دریا با صدای مسیح و آرش ای پی:

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───


تا گلالودم ماهیتو بگیر…

بیا این آلوده ماهیو ببین!

که چجوری جا گذاشتیش رو زمین…

من واسه تو قید دریا رو زدم…

به درو دیوار تُـــنگت میزدم…

تو بیابونه دلت نفس زدم!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

کروس ( آرش AP ) :

دریا ، بغلم کن ، بغلم کن که شدم تنها…

بغلم کن ، بغلم کن بین نامردا ، منو تک ننداز…

دریا ، اشتباه کردم که از دست تو سُر خوردم…

توی این مرداب با این آدما بــُــر خوردم ، بد کم آوردم!!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

ورس ( مسیح ) :

بیاو این پخشو پلا رو تو جمعش کن…

دوریت داره بد میسوزونه تو کمش کن….

من گم شدم تو دل بی رحم زمونه

بیا و این دیوونه رو تو باورش کن…

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

کروس ( آرش AP ) :

دریا ، بغلم کن ، بغلم کن که شدم تنها…

بغلم کن ، بغلم کن بین نامردا ، منو تک ننداز…

دریا ، اشتباه کردم که از دست تو سُر خوردم…

توی این مرداب با این آدما بــُــر خوردم ، بد کم آوردم!!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مسیح و آرش دریا 

 

باکس دانلود

 DOWNLOAD NOW! - 3:07 - 2.86 MB

 

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید

  

 

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها