google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود اهنگ ۲۵ باند به نام جان جانان

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود اهنگ ۲۵ باند به نام جان جانان

دانلود اهنگ ۲۵ باند ای جان جانان دوست دارم بالاتر از جان دوستت دارم

دانلود اهنگ جدید ۲۵ باند به نام جان جانان

download New Music 25 Band called Jane Janan  

دانلود آهنگ جان جانان از ۲۵ باند

  download New Music Jane Janan 25 band  

ای جان جانان دوستت دارم بالاتر از جان دوستت دارم

دریا به دریا عاشقم با تو هر جای دنیا عاشقم با تو

ای جان جانان دوستت دارم بالاتر از جان دوستت دارم

دریا به دریا عاشقم با تو هر جای دنیا عاشقم با تو

danlod ahange Jane Janan az 25 Band 



دانلود اهنگ ۲۵ باند جان جانان دوست دارم بالاتر از جان دوستت دارم
متن اهنگ جان جانان از ۲۵ باند :

از چشمهایت قهوه می نوشم
هر روز با موهای خرمایی
آری کنار تو چه دلچسب است
صبحانه با عطر هل و چایی

تو بهترین معماریه تاریخ
ایرانی و یونانی و رومی
دریا به دریا عاشقت هستم
اصلا تو اقیانوس آرومی‌

ای جان جانان دوستت دارم
بالاتر از جان دوستت دارم
دریا به دریا عاشقم با تو
هر جای دنیا عاشقم با تو
ای جان جانان دوستت دارم
بالاتر از جان دوستت دارم
دریا به دریا عاشقم با تو
هر جای دنیا عاشقم با تو

تو پادشاه قلب من هستی‌
در قلب من بیا خدایی کن
از مرز پیراهن من رد شو
آری بیا کشور گشایی کن

حال جهان وقتی‌ که غمگین
تنها دوای داردمان عشق است
باید همه عاشق شویم عاشق
که بهترین دین جهان عشق است

ای جان جانان دوستت دارم
بالاتر از جان دوستت دارم
دریا به دریا عاشقم با تو
هر جای دنیا عاشقم با تو
ای جان جانان دوستت دارم
بالاتر از جان دوستت دارم
دریا به دریا عاشقم با تو
هر جای دنیا عاشقم با تو

دانلود اهنگ ۲۵ باند ای جان جانان دوست دارم بالاتر از جان دوستت دارم




لینک های دانلود



لینک کمکی

 


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال






درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید


  

 

آهنگ ای جان جانان از 25 باند ,اهنگ 25 باند اهنگ از چشمهایت قهوه می نوشم ,اهنگ ای جان جانان دوست دارم بالاتر از جان دوستت دارم ,اهنگ دریا به دریا عاشقم با تو هر جای دنیا عاشقم با تو ای جان جانان دوست دارم ای جان جانان دوست دارم بالاتر از جان دوستت دارم ,دانلود آهنگ جان جانان از 25 باند ,دانلود اهنگ 25 باند ,دانلود اهنگ 25 باند ای جان جانان دوست دارم, دانلود اهنگ 25 باند به نام جان جانان دانلود ای جان جانان دوست دارم بالاتر از جان دوستت دارم, متن اهنگ جان جانان از 25 باند

مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها