google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود آهنگ امو بند به نام دلم میره برات

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ امو بند به نام دلم میره برات

دانلود آهنگ جدید امو بند به نام دلم میره برات

Download New Music Emo Band Called Delam Mire Barat

دانلود آهنگ دلم میره برات از امو بند
Danlod ahange Delam Mire Barat az Emo Band
آهنگ امو بند دلم میره برات

 Emo Band Delam Mire Barat

 دلم میره برات امو بند

 

 

***

 

متن تکست آهنگ امو بند دلم میره برات

 

میگی اینجوری که دل میبری ازم آخه چطور وابسته نشم

با این همه خوبیم مگه کس دیگه ای میاد به چشم

نمیگی وقتی میخوای از پیشم بری چطوری دل بکنم

ازت حتی اگه بد بشی باهام جای تو تو قلبمه فقط

از علاقم به تو کم نمیشه بیا آرامش خونم باش

یکمی دیوونم باش دلتو بده جونمو میدم جاش

حتی اگه همیشه تورو ببینمت هی بازم دلم تنگ میشه برات

یه حالی میشم وقتی که تو میاری اسممو رو لبات

عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات

که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات

منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد

حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد

عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات

که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات

منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد

حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد

یه حالی دارم با تو الان که مثل خوابه

چی بگم از علاقم که بی حد و حسابه

توی قلبم جای تو شده سفت و ثابت

یه زندگی واست بسازم که نبینی تو خوابت

همه ی دنیا به کنار من تورو میخوامو بس

حس توی اون چشات آخ که یه چیز دیگس

دلم از دستت ای وای داره میره از دست

همه درگیر توان آخه خوبی از بس

عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات

که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات

منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد

حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد

عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات

که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات

منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد

حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد

 


لینک دانلود

 

دریافت فایل با لینک مستقیم



 

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.




 


, Delam Mire Barat,Download New Music,Download New Music EMO Band,Download New Music Emo Band Called Delam Mire Barat,EMO Band , Music EMO Band , آهنگ جدید امو بند, دانلود آهنگ,دانلود آهنگ امو بند دلم میره برات,دانلود آهنگ جدید, آهنگ جدید از امو بند,دانلود آهنگ جدید امو بند,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ دلم میره برات,آهنگ دلم میره برات از امو بند,دانلود موزیک دلم میره برات ,متن آهنگ,متن آهنگ دلم میره برات از امو بند ,دانلود آهنگ دلم میره برات,Download New Music Emo Band Delam Mire Barat,دانلود آهنگ امو بند,دانلود آهنگ های امو بند,danlod ahange irani98,میگی اینجوری که دل میبری ازم آخه چطور وابسته نشم,دانلود اهنگ 2019 ,متن آهنگ امو بند دلم میره برات,دانلود آهنگ جدید امو بند دلم میره برات,Danlod ahange Delam Mire Barat,امو بند,Danlod ahange Emo Band,Emo Band,دانلود آهنگ جدید امو بند به نام دلم میره برات,Download New Music Emo Band Called Delam Mire Barat,دانلود آهنگ جدید امو بند به نام دلم میره برات,Danlod ahange Delam Mire Barat az Emo Band,آهنگ امو بند دلم میره برات,Danlod ahange Emo Band Delam Mire Barat ,


 


 

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها