google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html دانلود آهنگ ماکان بند به نام خدا

پرشین دانلود | دانلود پرشین | dlpershian

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ ماکان بند به نام خدا

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام خدا

,Download New Music Macan Band Called Khoda

,دانلود آهنگ جدید و زیبای ماکان بند به نام خدا

,Danlod ahange Khoda az Macan Band

,دانلود آهنگ ماکان بند به نام وقتی حالم بد بود

,دانلود آهنگ خدا از ماکان بند
,Macan Band Khoda
,ماکان بند خدا
,Danlod ahange Macan Band Khoda
,دانلود آهنگ خدا از ماکان بند با ۲ کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ همراه با متن آهنگ 

,متن آهنگ ماکان بند - خدا

 

 

 

لینک های دانلود



دانلود فیلم با کیفیت اصلی



آهنگ پیشوار ماکان بند به نام خدا


متن آهنگ خدا از ماکان بند

وقتی حالم بد بود

خیلی چیزا داشتم کمبود

هیچکسیم دورم نبود

دستامو گرفتی چه زود

وقتی همه پسم زدن شروع کردم قدم زدن

تو خلوت خودم بودم و میخواستم بگیری جونمو

گفتم خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مث آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مث آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

متن از پرشین موزیک

رو شونه هام غمه خستم من از همه

کاشکی یه بار بیای نوازشم کنی بغل بگیرمت

حتی تو تنهایی قبل من اونجایی بازم مرام تو که منو تنهام نمیذاری

خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مث آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

گفتم خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر

انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مث آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

 

لینک های دانلود


دانلود آهنگ با کیفیت اورجینال





 

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید



 

 

 



,دانلود اهنگ ایرانی,آهنگ پیشوار ماکان بند خدا, اهنگ 98, آهنگ خدا,متن ترانه ماکان بند خدا, ahange Macan Band - Khoda, آهنگ جدید ماکان بند به نام خدا  ,Download New Music Macan Band Khoda, آهنگ جدید و زیبای ماکان بند به نام خدا,ahange Khoda az Macan Band, آهنگ خدا ماکان بند,Macan Band98,ماکان بند 98, آهنگ ماکان بند98, آهنگ های ماکان بند98, اهنگ,اهنگ وقتی حالم بد بود,danlod ahanghaye irani 98,آهنگ ماکان بند98,ahanghaye Macan Band,دانلود اهنگ ایرانی 98,دانلود اهنگ های ایرانی 98,ماکان بند,Danlod ahange Macan Band,Danlod ahanghaye Macan Band,دانلود آهنگ جدید ماکان بند98,دانلود آهنگ های ماکان بند98,آهنگ پیشوار ماکان بند بنام خدا,دانلود اهنگ 98,دانلود آهنگ خدا,متن آهنگ ماکان بند خدا,Danlod ahange Macan Band - Khoda,دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام خدا  ,Download New Music Macan Band Called Khoda,دانلود آهنگ جدید و زیبای ماکان بند به نام خدا,Danlod ahange Khoda az Macan Band,دانلود آهنگ خدا از ماکان بند,Macan Band Khoda,ماکان بند خدا,


مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها